perjantai 15. syyskuuta 2017

Elämän vaikeita valintoja... wc-pöntöt

Mitäs Teillä tehtiin perjantai-iltana? Suurin osa ehkäpä vietti iltaa Vain Elämää katsoen, mutta me valitsimme vessan pönttöjä. Miten niitä voikaan olla niin valtavaa valikoimaa. Hintahaitariakin melko näpsäkästi satasesta jopa neljään tuhanteen euroon. Kyllä, en meinannut itsekään uskoa silmiäni, mutta sitä pönttöä voi ohjata kauko-ohjaimella ja siihen saa neljän eri henkilön asetukset (??) Ei ihan mahtunut mun ymmärrykseen. En myöskään totisesti vuosi sitten vielä ajatellut kirjoittavani raksablogia saati viettäväni perjantai-iltaa vessan pönttöjä katsellen tai niistä blogiin kirjoittaen, mutta tähän on tultu. 

Mä ehkäpä mainitsin jo edellisissä postauksissa meidän wc-pönttö ongelmasta. Ja nyt kannattaa siis suhtautua ihan huumorilla tähän "ongelmaan", tämä ei todellakaan ole meille mikään oikea ongelma. Hieman vääntöä vain oli minkälainen pönttö meille tulee. Mun ajatuksissa oli hankkia seinämallit, onhan ne kauniimmat kun viemäriputken ja vesisäiliön saa piiloon. Harri kuitenkin torppasi mun ajatukseni hyvin jyrkästi. Ja jos mun ihanan rauhallisella miehellä, joka on yleensä hyvin myöntyväinen mun ajatuksilleni on näin voimakas mielipide vessan pöntöstä niin mä luulen, että sillä mennään. Meille tulee siis lattiamalli. 

Alla on kaunokainen mihin päädyttiin. Haimme siroa ja linjakasta ja onhan se kaunis. Halusin myös sileän pinnan, jotta se on helppohoitoisempi. Siinä on myös Soft Close/Quick Release kansi (??) eli hidastava wc:n kansi. Mä en ihan vielä tiedä mitä iloa siitä on, kun edes muista koska meillä on viimeksi suljettu istuimen kansi, mutta ehkäpä siitä tulee olemaan vielä hyötyä. 




5 kommenttia:

  1. Kansista. Meilä on oltava wc-kannet alhaalla kissat menevät muuten pönttöihin kun ovat niin vesifaneja. Onnea valintaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Ja olen myös kuullut että kavereiden isommat koirat voivat yrittää juoda vessan pöntöstä.

      Poista
  2. Ja lapset kiipeilee pöntöillä. Poika niin iso nyt että olen kieltänyt (yli 150 cm 8 v juippi). Koira on kans tulossa iso kokoinen. Pönttövahtina joudun olemaan ja muistuttamaan että kansi alas

    VastaaPoista

  3. ÄLÄ KÄYTÄ RAHOITUSRYHMÄSTÄ OTA YHTEYTTÄ NYT TÄMÄNÄ KAIKKI LAATU ALLE 2%.( prosperloanfirm@yahoo.com )

    Lainamme on hyvin vakuutettu, jotta suurin turvallisuus on meidän prioriteettiemme. Päämääränä on auttaa sinua saamaan ansaitsemasi palvelun. Meidän laina-ohjelma on nopein. Annamme laina minkä tahansa valitsemassasi valuutassa (dollari, punta, euro, dinaari jne.) Ja kesto on 1-50 vuotta lainan takaisinmaksamiseksi (turvallinen ja vakuudettomaksi).

    Tarvitsetko minkäänlaista lainaa ja sinulla on alhainen luotto-pisteet, onko sinulla vaikeuksia saada lainoja
    paikallisilta pankeilta ja muilta rahoituslaitoksilta? ratkaisu sinun
    taloudellinen ongelma on PROSPER LOAN FIRM. Ehdot ovat erittäin kohtuullisia
    ja huomaavainen. Tarjoamme laajan valikoiman rahoituspalveluja, joihin kuuluvat: yrityslaina, velkojen konsolidointi lainat, henkilökohtaiset lainat, autolainat, hotelliluotot, opintolainat, kotimaisen jälleenrahoituksen lainat, joilla on alhainen korko @ 2% per henkilö, yritys ja yhteisö.

    Kiinnostuneiden hakijoiden tulee ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: prosperloanfirm1@gmail.com, prosperloanfirm@yahoo.com tai prosperloanfirm@hotmail.com. Käytä ja ole vapaa orjuudesta.

    VastaaPoista
  4. Itsekin tässä muutamina päivinä olen katsellut wc-pönttöjä ja itse haluaisin meille pesevän WC:n. Mutta mieheni ei ole vielä lämmennyt ajatukselle. Tuo teidän valitsema wc näyttää ihan hienolta.

    VastaaPoista